Kjøpsvilkår

Betingelsene nedanfor gjeld alle inngåtte avtaler for kjøp og levering av varer frå Snorbutikk.no. Kjøpsvilkåra kan bli endra utan varsel, og datoen ovanfor vil vise kva tid betingelsene vart justert. Me ber deg alltid lese igjennom kjøpsvilkåra før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt hjå oss, godkjenner du også kjøpsvilkårene. Kjøpet er utført når du har fått ordrebekreftelsen og det er ditt ansvar som kunde å sørgje for at dei opplysningene som du har gitt oss, som namn, e-postadresse og postadresse stemmer.

Priser og avgifter
Alle priser er i norske kroner (NOK), inkludert gjeldende moms. 
Det tilkjem ei fraktavgift på kr 99,- på alle bestillinger under 1500,-
Priser i butikk og online kan i nokre tilfeller variere, og me forbeholder oss retten til å endre våre priser.

Betaling
Du kan velgje om du ynskjer å betale med kort eller faktura i vår nettbutikk. Ved betaling med kort vil pengene reserveres på din konto ved bestilling, og trekkes frå din konto når bestillingen sendes frå vårt lager. Betalingen blir behandlet av Stripe som er en sikker elektronisk betalingspartner for Visa og Mastercard. Din betaling på våre nettsider er like trygg som betaling i butikk. Betalingssidene er sikra med SSL og alle kortdetaljer er kryptert. Dette betyr at ingen kan lese kredittkortnummer, navn eller adresse når informasjonen blir sendt over Internett. Snor Fashion AS forbeholder seg retten til å kontrollere kortets gyldighet, adresseopplysninger på kjøperen og at det er dekning for kjøpesummen.

For å kunne tilby deg Klarnas betalingsløsninger, kan vi komme til å overføre dine personopplysninger i kassen i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna, for at Klarna skal kunne vurdere hvorvidt du kvalifiserer for deres betalingsløsninger og for å skreddersy disse betalingsløsningene til deg. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.


Levering 
Me sender kun til Noreg.
Normal leveringstid er 1 - 6 virkedsgar. 
For levering i Norge skjer leveringa med Bring. Du vil motta ein SMS med pakkereferanse når pakken har ankommet ditt utleveringssted.
På ordrekvitteringa di finn du link til sporing av din pakke, slik at du kan følgje pakken din frem til utleveringstad.

Transportskade eller pakke som ikke kommer
Om varen blir skada eller forsvinn under transport til kunden, er Snor Fashion AS ansvarleg. Kontakt oss så snart du oppdager evt. skade/avvik. Ei eventuell skade på pakken må meldes i frå til utleveringsstad slik at skaden blir registrert hjå Bring.

Retur av varer
Ynskjer du å levere tilbake ei vare kan du gjere dette i butikken vår, eller ved å sende varen i retur til vår nettbutikk. Ved retur i butikk må du ta med kvitteringen du fikk tilsendt på mail frå oss. Skal du sende pakken tilbake til oss, benytter du same utleveringsstad der du hentet ut pakken din. Du må sjølv stå for frakt og har ansvar for at pakken kjem trygt fram til oss.


Bytte vare
Ynskjer du å bytte din vare, gjer du det enklest i butikken, om du ynskjer å sende varene i retur til vår nettbutikk, vil du få pengene tilbake, og du må eventuelt leggje inn ei ny bestilling for å få tilsendt ny vare/størrelse.

Gyldig retur
Ein gyldig retur forutsett at varen er ubrukt, og i same stand som da du mottok den, alle merker og prislapper skal fortsatt sitte på. Varer med sminkeflekker og lignende anses ikkje å være i originaltilstand og kan dessverre ikkje returneres.
Dersom du likevel velger å returnere ein ugyldig retur vil du likevel ikkje få igjen dine penger, og varen vil ikkje bli sendt tilbake til deg.
Dersom me har gjort ein feil, eller dersom varen har ein produksjonsfeil, betaler me for frakten tilbake til oss.

Retur til vår nettbutikk gjelder kun varer som er kjøpt på Snorbutikk.no

Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du seinast innan 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Pakken skal deretter sendes til oss innan 14 dager. Ved angrerett må produktet returneres i same stand som då du mottok produktet.

Me henviser videre til angrerettloven: 
§ 25 Forbrukerens forpliktelser når angreretten brukes ved avtale om levering av varer.

Me tek ikkje imot postoppkrav eller rekommandert sending. Me er forplikta til å betale tilbake det du har betalt, inkludert porto for forsendelsen til deg, men du må likevel betale for returfrakt. Tilbakebetaling skal finne stad seinast innen 7 dager etter at vi mottar produktet frå deg. 

Ope kjøp
Du har 14 dagers ope kjøp frå den dagen du fullførte din bestilling. Dersom du har ombestemt deg etter at du har gjort din bestilling, må du likevel hente pakken og heller levere den tilbake i butikk eller sende den i retur til oss.

Du som forbruker har rett til å heva eit kjøp dersom bestillingen din skulle bli forsinka. Hvis Snor kjenner til at varene vil bli forsinka, vil me ta kontakt med deg vedr ny leveringsdato.

Uavhentede pakker
Alle våre ordre sendes fortløpande frå vårt lager, så det er dessverre ikkje mogleg å endre/kansellere ei ordre etter at den er bestilt. Uavhentede pakker vil bli belasta kr 200,- til å dekke ekspedisjonsavgift for returfrakt og håndteringskostnader. Gebyret vil enten bli trukke ifrå ved tilbakebetalinga av din retur, eller lagt til din faktura ved ubetalt faktura. 

Reklamasjon
Ynskjer du å reklamere på eit produkt, er det enklast å gjere dette i fysisk butikk. Ta med kvitteringen du har fått tilsendt på epost fra oss.

Reklamasjon gjelder ikkje vanleg slitasje, kun produksjonsfeil.

Ynskjer du å sende din reklamasjon til oss, ber me deg først kontakte oss på epost post@snor.as

Tvist
Partene skal forsøkje å løyse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikkje lykkast, kan du bringe saka inn for Forbrukerrådet i nærleiken av der du bur. Alle tvister skal løyses etter norsk rett.


Firmainformasjon
Snor Fashion AS
Torgbakken 2
5411 STORD
Norge 
Org nr: 914 427 908